bästabästabästa

Världen bästa människa är i Sverige, och han landade igår. Jag var överöveröverhypad för att få se honom, och det pirrrra i magen. ÄLSKLING!

Det västa var att han var neeger, det var inte kul att stå där i duschen och vara viiitlöök! Men han är bäst, somsagt. Förutom att han var tvungen på praktik och skulle åka ruunt sex. Vaknade alltså tiidigt. Sen var det en hackspett eller ngt utanför som störde mig. Inte kul.




Fick två supersnygga glasses!
Det roligaste var att Martin hade sett mig i mammas Ray Bans en dag, och tyckte jag va fin i dem så han köpte mig ett par egna. SÖÖÖÖT VAA!?!?!

Kommentarer
Postat av: watilda

SV: Så fruktansvärt VIDRIGT är det! stackars människa som är så missnöjd med sin kropp :S

2011-05-19 @ 19:54:01
URL: http://tldz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0