tjugotredjemarstjugohundraelva

Idag slutade jag halv elva, men jag var inte hemma för ens fyra. Hur går det ihop? Jo, tänkte att Martin kunde köra hem mig, men han åkte te Sibylla och åt ist, så det blev inget med det. Så satt kvar med Linnéa. Skulle till sjukgymnastiken tre, så det fick gå. Vi spelade kort och pratade med Lilja och spelade mer kort, och det var det liksom. Fyra timmar till ingenting... Menmen, det är väl kul det också!

Nu ska jajg vara mega duktig och göra min spanskaläxa, så jag blir klar och kan satsa på provet till veckan. Och kanske börja med min engelskauppsats, men den ska inte vara klar för ens nästa fredag, så har lite tid till det. Ska hinna med att göra klart allt om min favoritlåt också, och historiska saken till historian. Så jag slipper stressa med det när jag kommer hem från Spanien.

Så nu ska jag gå, och ja, träning blir det ikväll!



GLAAAD över solen som äntligen lysr på oss, och att jag ser att det är 13 grader ute, och det är inte heelt i solen. Löövely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0