The Subjection of Women

Yes, det är feminismens bibel. Tillbringade 1.5 timmar med att plugga historia nyss, nu har jag ont i handen och är slut i huvudet. Har fått för mig att jag lär mig superb om jag skriver av allt som det som verkar intressant i boken, vilet resulterar att jag skriver av typ allt! Och denna gång har vi en 22 sidor, så ja, det är jobbigt. Har "bara" 8 sidor kvar. Men det hinner jag inte idag trorjag... Ska träna klockan sju med bruttan, sen halv nio är det handboll. Från det ena till det andra liksom. Ska kolla lite internet nu, för det hinns inte när jag kommer hem. Har jag sagt att jag älskar måndagar? nu är de ännu värre, för nu får jag ikke se Martin på måndagar eftersom han är leeeedig. FÖÖÖÖSK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0