Surprise!

Idag har jag fått en sorts av uppenbarelse. Har alltid varit skeptisk till om kaffe verkligen fungerar så bra som alla säger. Har aldrig fått dennadära kicken som man får.

Men idag, när jag satt på riskettan på körskolan och gäspade minst en gång i minuter, då fick jag den.
Jag hade sovit ungefär 10 timmar på natten, och tyckte att jag borde vara pigg, eftersom jag var tröttare än när jag sovit 6-7 timmar, men icke. Och så satt jag där och såg ut som en fågelholk och kände mig ganska död. Det blev rast och jag tänkte "vafan, jag kan la ta lite ändåra" sagt och gjort. (fattade också att socker i kaffe är blä, SVART ska det va!)

Nu har jag inte gäspat sedan dess, och det var över 2 timmar sen. Så jo, jag har nu fattat att kaffe verkligen är uppiggande.

End.




Svarta dryck, tro inte för detta att jag tycker du är god, för det är du inte. Du är ganska äcklig egentligen. Men måste man så måste man.


Kommentarer
Postat av: anna jonson

haha, ja dom tvillingarna är roliga!! Mycket sexiga också ;)

2011-03-11 @ 13:34:56
URL: http://ajonson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0