San Javier





Mellan den 2 april och 9 april befinner jag mig i Spanien, San Javier.
Spanskagruppen min ska på utbyte med spanska elever, och vi ska di en vecka, och de ska hit 12 dagar i maj/juni. Meningen är att vi ska lära oss bättre spanska, de bättre engelska och att få nya bekantskaper.
Jag längtar till sooolen! Nu är det cirka 16 grader där på dagarna, och det är förhoppningsvis varmare när vi kommer, om ungefär 3 veckor!

En av dagarna, onsdagen tror jag, ska vi även till Granada, och kolla på fästningen Alhambra. Det är den sista arabiska fästningen i Spanien, om jag inte minns fel.









Under de dagarna vi är i Spanien ska jag bo hos en kille som heter Roger, och när de kommer hit ska två killar bo hos mig. Min värdkille Roger och en annan kille som heter Basilio.


LOOKING FORWARD TO IT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0