Solo un poco

Hej, jag har verkligen inte orkat blogga, vet inte vad jag ska skriva eller ngt.
Men nu tänkte jag updatera er lite.

Igåår stod klockan på 05.20 för vi skulle till min favoritstad, Göteborg.
Halv sju åkte vi i två minibussar, & tack vare att de tog E45 med 205979860359 vägarbeten tog det 5,5 timmar ner. USCH!
Väl nere fixadevi iordning allt snabbt, och sen drog vi in till stan och shoppade! Kan säga att de blev svettigt när jag skulle fixa biljett till alla, som inte visste hur det funka, och det kom kontrollanter samtidigt. Svetten rann kan jag lova. Men vi kom fram.

Vi gick i Nordstan några timmar innan vi drog till Liseberg. Men där var det bara jag, Emilia, Sanna, Maja, Lucia och Ana som ville in, så vi var där ända till elva. Drog lite nattkäk på donken innan vi tog spårvagnen hem (och btw, jag är kiing på att finna där)

Idag har vi inte gjort myckett mer än å åkt hem.

Väntar på att den andra bussen ska komma, och då ska vi hämta alla spanjorer. Ikväll blir det lite party @ my place.


Hejda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0