Lovely

Hej! Jag kan erkänna att jag suger på detta med att uppdatera nu på sommaren, för att jag sitter knappt vid datan nu för tiden. Och när jag gör det kollar jag Aftonbladet och Facebook, sen loggar jag ut. Menmen


Jag kan erkänna att jag har haft en bra midsommar, med några få missöden. Men det bästa är att Martin har varit här hela helgen, och jag har myst som bara den. Det är för att till fredagen åker han till Mallorca, och sen när han kommer hem åker jag till Göteborg hela helgen, så vi kommer inte ses på länge! Typ.

Jaja, jag har inte så mycket att säga.
Det är najs väder, jag mår bra. Tränar mycket och slappar resten av tiden. Det är väl precis som man ska göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0