dag 1



Okej, första dagen, om mig.
Vem är jag?

Jag heter Ida och jag bor i Torsby där jag har bott i hela mitt liv. Jag bor i samma rum som jag flyttade in i när jag var fem år, men det ser inte likadant ut, såklart. Mitt hjärta klappar lite extra för en liten by som heter Lysvik, 2 mil söder om Torsby. Det är bland de finaste ställena på jorden, kan jag med sanning säga.

Jag bor med mina föräldrar, som jag kommer berätta om en annan dag, i ett litet rött hus.
Jag tränar för det mesta, som ni kanske har förstått? Och när jag inte tränar är jag med min andra halva, Martin.
Jag kastar slägga, och man kan säga att det är min livsstil. Jag tränar flera gånger i veckan, och hela juni kommer jag ha träningsvärk, så det så. Men man kan ju inte säga att jag inte har ett liv för det, för mina vänner är på kastplan och i gymmet.  Och vi får mycket kvalitetstid med varandra där.

Annars då? Ja, man kan säga att jag passar in i kategorin plugghäst, och jag skäms inte det minsta för det. Jag gillar att få bra betyg och ja, jag gillar att kunna saker. Det driver mig. I framtiden vill jag bli jurist, familjejusrist, eller ekonom, jag har inte bestämt mig än. Men jag vet att jag vill ha ett kontor, hehe.

Jag vet inte så mycket mer att skriva, hoppas det räcker. Jag tror det.

Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0