Värdelöööst

Idag har det sannerligen varit en helt värdelös dag...

Har inte gjort någonting ALLS! Eller jo, städat mitt rum, sett på film, sett på tv, slappat i soffan. Det är allt. Kuuul va? Men jag kan ju erkänna att jag inte har mått så bra, men det borde inte vara en ursäkt.


Imorgon börjar vardagen igen i alla fall. Träning klockan tio, och så kommer förhoppningsvis min BFF hit sen!!! (PluttåkeeeerN)

Tisdag blir det träning på eftermiddagen, annars vet jag inte.

Onsdag är det VILA, vet inte vad jag ska hitta på under dagen, kanske leka med någon? På kvällen är det i alla fall grillning hos Hans i Bada med hela kastargänget, LÖÖÖVELY!

Torsdag blir det sista träningen innan VUS (Världsungdomsspelen) och på dagen vet jag inte.

Fredag, GÖTEBOOOOOORG!!!!!!!<3<3<3<3<3 Åker 9 från Kil, framme efter 12 någongång. Åker dit vi ska bo, sen in till Ullevi, kolla tävlingar, shoppar, kollar på Seb. Ut och äta.

Lördag. Ska åka till Frölunda torg för att leta efter New Yorker!! Sen ska vi shoppa lite mer. Vi ska även kolla in AC och Johanna som ska tävla, och halv sju är det min tur att tävlaa! Läängtar!

Söndag, åker hem runt två, vet inte vad det blir fram tills dess.



Och bland det bästa av allt, MARTIN KOMMER HEM PÅ FREDAG OCH MIN NYA MOBIL KOMMER HEM PÅ TORSDAG! Underbarveckaaa!





Förra sommaren cyklade jag hem från Maja i Utterbyn, och visade mina bruna(vita) boobs för alla som ville se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0