SKIT!

Jag har ett par benhinnor som inte vill som jag!!!

Jag har inte haft ont nu på heela hösten, och i måndags fick jag mer känning, och idag, det gick inte att träna. Det gick inte att springa, det var bara att stretch och massera.

Jag
Blir
SÅÅ
Trött

Efter att ha haft problem med dem i flera år, så börjar det bli irriterande att det aldrig släpper. Och jag kan inte vila heller, för jag har två sporter som jag måste utöva. Det går inte att ta det lugnt för mig själv heller. När jag hade stukat foten höll jag på att få abstinens, och när jag blev sjuk efter det hade jag svårt att hålla mig borta från plan. Och det gjorde att jag var småsjuk i en månad. Nu är det samma sak igen, jag har tränat när jag har varit lite halvdålig, och nu har jag varit snorig sen mitten av december.

Skiten ger sig inte här. Jag har en rygg som är av ÄLDRE modell. Är nog som en 50åring i den, fast jag inte ens är 18 år! Den gör ontontont när jag kasta slägga och det är inte så himla bra, eftersom det är bålen man måste vara stark och frisk i för att det ska gå bra. Den håller jag på att tränar upp nu, eller man kanske ska säga att det är bålen som jag jobbar på. Varje gång jag gör ett dåligt kast, dvs jag inte "hänger" i släggan, dvs jag böjer på mig istället för att vara rak, så gör det ONT! PAIN! Men när jag gör bra kast, känns det knappt. Därför måste jag börja kasta med rakrygg, fast det är inte så lätt.


Nu har jag fått skriva av mig, en liten trasig Ida.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0