NUDE

Sitter ensam uppe i Emmas gamla rum, i en fotölj och med en dator i knät. Snart är det träning, och skidåkning rullar på tvn. Har ont i hela kroppen och undrar hur i hela friden jag ska orka träna i 1½ timma. Hoppas de inte är för jobbiga idag och det inte blir skithårt!
Skulle köra själv till träningen tänkte jag, men det blir inte så. Orkar helt enkelt inte. Är för trött. Trött.

Är glad att jag inte har träning imorgon, utan jag får sova hur länge jag vill, och bara slappa.

Borde kanske sätta på mig träningskläder igen. Träning om 29 minuter.



Slägga <3
Längtar tills man kan kasta sådär igen!
Nu är det dubbla långkallingar, dubbla underställströjor, tjocktröja, mjukisbyxor och dubbla strumpor. Plus vantar och pannband. Det är lite skillnad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0