H U V U D V Ä R K

Jag har verkligen världens huvudvärk just nu, det går inte att beskriva. Kan inte beskriva vart den kommer ifrån heller! Den bara kom, bara sådär. När jag skulle plugga engelskaglosor. Hade den hela träningen, och den förstörde verkligen allt. Kunde inte rotera, orkade inte köra medicinboll. Men gjorde det ändå, men nu spränger det. Och det som är handboll på tv sen! Blir så himla ledsen.

Jag har tagit huvusvärkstabletter, men de hjälper inte, det suger verkligen.



Känner mig såhär! Och det är där jag har ont också.


Kommentarer
Postat av: Amanda

usch lät inge vidare du, hoppas du mår bättre imorgon iaf : ) Kram!

2011-01-20 @ 19:58:00
URL: http://ahmandah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0