19.02

Det har verkligen varit torka på uppdateringar här! Har helt enkelt inte haft tid, och ska inte säga att jag ska skärpa mig, för det kommer jag nog inte att göra, höhö.


Igår var det en hektiskt dag!
Först vaknade jag i Sunne brevid älsklingen, sen tog jag bussen hem till Torsby tio i tolv. Klockan ett blev det träning, friidrott. Åkte hem vid fyra, och vid fem var jag vid Emelie;nyäten och duschad. Klockan sex var det första teorilektinonen för körkortet. Den var klar vid halv åtta, då bar det av hem till Emelie igen, käkade lite smörgås innan det var träning halv nio till tio. Skyndade mig i duschen för att hinna hem och se sporten.  Efter det var det inte mycket tid tills jag stupade i säng!


Ja, varesig ni ville läsa om det eller inte, så var det min gårdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0