Packa

Att packa är en konst, i alla fall för mig.

Jag börjar alltid med en lista över allt som jag behöver ha med mig, sen stryker jag det som jag lägger i, på så vis missar jag ingenting. I alla fall inte om jag inte skriver upp det, är det inte uppskreva så är det lätt att jag missar det.

Efter listan plockar man ut alla saker på sängen, där man ser hur mycket det är. Då kan man också överskåda om det är något man kan ta bort (vilket det oftast är)

Sen packar man i det, och lägger det fint så att allt får plats. Men det får man inte när man åker hem ändå, det är lite jobbigt.


Anledningen till att jag pratar om detta är för att jag har packat idag, en väska till träningarna imorrn + duschsaker och sen en väska till Sunne. Eftersom jag måste ta tåget 18.13 när jag slutar träna 18.00 blir det liiiite tight.

Ja, men nu är det mesta i väskan i alla fall, får se till att ta det sista imorgon.

Nu ska jag sova, eller ja, lägga mig och läsa filosofi. HEJA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0