Hey ho, let's go!

Ja, ska vi resumera helgen?
Började med träning! Kastade säsongsbästa i vikt, och allt kändes toppen! Sen belv allt botten... Ramlade i ringen och fick ont of doom i handlederna och i ryggen. Resten av uteträningen kastade jag däck. Körde stenhård benstyrka på gymmet sen, för att få ut frustrationen. Jag skakade i benen och trodde att jag skulle ha svårt att gå på söndagen.


PAIN!



Dagen fortsatte med att jag körde till Sunne! Det var första gången jag körde långt på 45an. Och sen körde jag även inne i Sunne, och det gick riktigt bra! Är glad att jag har gjort det för första gången, för nu kan jag bara ösa på. Stannade i Sunne sen, och myste med min mys! Vi gjorde inte speciellt mycket, typ såg på tv och sådär.
Hade även en first time moment, Martin åkte och hämtade sin pappa på natten till söndag, kanske vid ett. Då somnade jag dirr när han åkte, och sen vaknade jag inte när han kom tillbaka. Det har aldrig hänt förut.

Vaknade på söndagen, och vi såg på massa skidåkning. Vi gick ut och sopade i vedskjulet för han ska bygga sitt projektarbete där. Sen åkte vi fyrhjuling, och det var skitkul verkligen! Sen gick vi in och såg på ännu mer skidåkning. Sen gjorde vi läxor, och ja, det var inte så kul. Kvällen slutade med nyponsoppa och Wallander.

Älskar helger som dessa, bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0