Don't let them go

Jag läste att man förlorar i snitt 2 vänner när man blir ihop med en ny partner. Det är egentligen ganska hemskt. Jag vet själv att jag har förlorat vänner, mina bästa vänner, och det kan bero på en partner. Det är hemskt. Man liksom slutar att umgås och man slutar att prata. Det rinner ut i sanden, och för mig har det varit den andra sidan som försvinner först. Poff, borta. I'm not good enough?
Fuck you, borde jag egentligen säga- som släpper mig så lätt.
  but I need you guys!

Friendship is fucking important! ÄNDÅ - försvinner den!

Hate it.

saknar att ha dig

Kommentarer
Postat av: djz

Glöm inte bort de som fortfarande finns kvar bara...

2011-02-05 @ 12:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0