09.00

Sitter i en datasal och har samhäll, har precis skrivit en sida till på min uppsats. Den börjar ta fart, och jag har bara en stor uppgift kvar. Okej, vi har bara två, men den första är gjord. Nu ska jag bara komma på hur jag tycker att vi ska rädda klimatet, jihoo! Inte alla gånger Ban Ki Moon hör av sig, hehhe.

Nej, nu ska jag fortsätta, om 30 min är det.största. filosofiprover. någonsin. Det är det sista också, så måtte det gå braa!

Längtar hem, för där ligger det en snos och sover. Visserligen luktar han öl, men det kan vi tänka bort. Gosig är han ändåå!

Slutar halv ett idag, då blir det hem och packa det sista och käka. Två går bussen till Sthlm, yeey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0