Something wort to fight for

Hej allesammans!
Här sitter jag i en filt och har precis sett på denna veckas avsnitt av Elsas Värld, som är väldigt bra om ni frågar mig!

Jag har lite ångest inför detta med skolan, eftersom vi har haft det superlätt nu de senaste veckorna, så ger de oss en trilljon saker att göra över LOVET! Får de göra så? Ge en saker, prov, som ska vara klart dirr efter lovet, för enligt mig känns det inte helt rätt alltså. Och sen har de tydligen bestämt att treorna och fyrorna inte ska få del av de nya skåpen som kommer till skolan, WHAT? Vi ska tydligen ha de gamla skåpen i samhällskorridoren och bort mot OP? Det tycker inte jag är schysst alltså...

Men nu är det snart jul, så man ska inte vara bitter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0