Jul 2011

Nu är julen slut, och den har varit fiiin med fina klappar!

Julafton började med den traditionella frukosten vid åtta, och ett paket. Sen blev det till att snygga till sig, för vid elva åkte vi till Lysvik. Där spenderades större delen av julafton med min släkt på mammas sida och min älskling. Sen åkte jag och Martin till Sunne och firade med hans familj. Det blev många klappar iår, tror det var länge sen jag fick så många! Ex, 1000 kr i presentkort, tre(!) Pandoraberlocker, pynt till rummet, tallrikar, choklad, pengar, trisslotter (nit) och mer. Man kommer knappt ihåg allt. Fick finaste vantarna av farmor i alla fall!

Juldagen blev lite seg, med promenad och mat i Sunne, innan vi fortsatte till Torsby. Här blev det fest, som var helt okej! Ingen superfest, men det var ändå roligt!

Idag har vi inte gjort många knop, heheh, men det är skönt det också.

Jag har precis gjort lite geografi, eller försökt i alla fall. Måste nog se filmen en gång till, och det är jag inte taggad till alls..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0