Hemmahemmahemma

Hej alla söta läsare!

Nu är jag hemma, efter att ha varit i Karlstad med Anna-Clara och Julia sen igår. Vi sov i Jullans lägenhet, och det var helmysigt! Vi var på stan igår när vi kom ner, och sen så tränade vi, och åt god mat på kvällen. Vi myste framför tvn med popcorn och saft på kvällen. Idag var vi in till stan, och shoppade. Det blev två väskor, en mindre brun som man har som vanligt, och en mindre bag. Ett midnattsblått linne och en ring, blev med mig hem! Det gillas, kan jag lova. Väskan var jag ute efter i alla fall.

Nu ska jag slappa i soffan hela kvällen, det är häligt. Och så ska jag träna imorgon, innan det blir nyårsfirande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0