Sparta

Ser på filmen 300 nu, helt OK krigsfilm från antikens Grekland.
Har undertiden målat mina naglar med ett aprikosfärgat lack, nämligen 248 från Depend.


Bild från rijah.dk





Annars vet jag inte, njuter som F-N av de sista dagarna nu på lovet, samtidigt som jag förbereder mig för skolstart! Ny kalender letas, och har köpt fina pennor, i blått rött och svart att skriva i den med (bra med olika färger för olika saker!)

Ska kolla igenom mina antekningsböcker och mappar nu någon dag, eftersom vissa kurser fortsätter och andra börjas det en b eller c kurs i.

Nock om skolan, nu ska det ses på film innan sängen! Imorrn ska jag städa rummet och träääna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0