HEEJJJ!

Det var länge sen! Men jag tänkte slänga in ett inlägg igår när jag satt i bilen på Kolsnäsparkeringen och lyssnade på Eric Saade, men då segade sig telefonen, så det blev inte så.


Vad har ni haft för er? Vad har jag haft för mig?


 Säg det, hehe. I fredags var jag i alla fall med Majabaja, och gjorde ingenting speciellt. Vi lagade mat, som vanligt, pratade, som vanligt, typ.
Sen på kvällen kom Martin, och det blev mys. Pizza och godiis! Och så hade jag lånat cabarén från ifjol, som vi såg på.

Lördag bjöd på träning samt kalas för Emma med farmor och kusinerna från Stöpa. Sen tog jag och Martin räcerbilen till Sunne, där vi inte gjorde många knop. Det blev bilåking i någon timma på kvällen, sista kolsnäs och allt. Blev lite euforisk, för det var där jag och Martin var ett par på riktigt för första gången! (efter några, neej, vi är bara komispar)

Idag har jag vaknat i Sunne, grävt böös hur ett rum, åkt hem, träffat andra sidan av släkten, käkat smörgåstårta och sen powerwalkat med gräsklipparen! Är nååågot svettig just nu, så ska hoppa i duschen!



Gladiiis i måndags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0