tjugosjätteapriltjugohundraelva

(Grattis Roger som fyller 50 idag!)
En liten parantes bara.

Nu är jag tillbaka, efter lite flängande i Värmland.
Åkte somsagt till Sunne i söndags, och väl där var jag heelt död (efter lite festfestfeeest!!) och även Martin, så vi somnade runt halv elva! Det var verkligen skönt. Sen på måndagen åkte jag till Deje för att fira Roger som fyler år idag. Min morbror alltså. Väl där var det supertrevligt. Träffade 7 av mammas kusiner, och några av dem hade jag aldrig sett förut. Träffade några från Sthlm, supertrevliga! Perfekt om man vill dit och hälsa på, och så bor de på Lidingö. En från Örebro, också supersnäll. Två från Ludvika, Dalarna. Och sen var de lite var stans ifrån. Men det var från Sthlm och Örebro som ungdomarna kom från, alltså mina tremänningar. KUL!

Åkte tillbaka till Sunne efter Deje, och det var alltså igåår. Vi myste på kvällen och somnade även tidigt igår. Idag har jag vaknat i Sunne, men åkte med tåget vid ett. Skulle köra med Pelle så det gjorde jag, och det var vändning på väg som var grejjen idag. Efter det satt jag lite på körskolan, där jag fixade så jag får börja repetera. Sen tränade jag. Nu har jag ätit och duschat, sitter i morgonrocken och taggar för imorgon! Vad kan det vara som händer då, måntro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0