I skolan i Spanien

Det er sa hinla varmt och skoont her. Det er fantastiskt att man kan ga i shorts och linne denna tiden pa aret, fast... da er vi i ett annat land ocksa, hehe. de har inte de tre sista bokstaverna, sa det maste se ganska ul ut ner jag skriver. men jag forsoker sa gott det gar att skriva. det gar ganska enkelt nuu ner man har kommit in i det. just nu sitter jag i skolan, och jag fick va inne pa datan for att de ovar infor prov. det er mycket prov for dem nu, for de ska sluta sin andra period. de plugger mycket! men vi ska till stranden efter skolan och bada.

Imorgonn ska vi till Murcia och shoppa! det ska bli trevligt, vet inte ner vi ska aka, men det kanske blir pa formiddagen sa vi har en hel dag der ¡, mas o menos. det er fortfarande mycket spanska och engelska i mitt huvud, men jaja.


nu ska jag kolla in facebook om det gar, for det er ett skolInternet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0