hemma <3

Just nu känner jag lite "jag vill hem"... Saknar allt hemma, även om jag har det jättebra här. De är snälla och sa, men det är jobbigt att inte fa vara hemma i sitt hus och prata svenska och bara va med de man vill & pussa pa min favoritpojke. Vi har det verkligen bra, men ja, u know? Borta bra, men hemma bäst.

Idag har vi varit i Murcia, det va kul. Vi akte vid halv tolv, och kom tillbaka till San Javier vid nio. Det har varit en dag med mycket shoppade och mycket traskande. Har köpt en klänning, en jacka, ett par vita Converse, tva presenter till min älskling och lite mer. En skitsnygg ring! Love it!


Ska äta snart, och sen ska jag duscha. Kommer bli sängen sen, för imorgon ska vi aka till Granada, och det är vid 8. Sa vi ska ga hemifran vid 7.30. Det betyder att jag maste ga upp typ halv sju, usch!

Ha det toppen, för här är det sol!


Fredag, 08.04.2011
Tid Varsel Temp. Nedbør Vind
kl 23–5 16° 0 mm Svak vind, 2 m/s fra østSvak vind, 2 m/s fra øst
kl 5–11 14° 0 mm Flau vind, 1 m/s fra øst-sørøstFlau vind, 1 m/s fra øst-sørøst
kl 14–20 26° 0 mm Flau vind, 1 m/s fra vestFlau vind, 1 m/s fra vest
kl 20–2 22° 0 mm Svak vind, 3 m/s fra vest-sørvestSvak vind, 3 m/s fra vest-sørvest

IMORGON I GRANADA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0