hejda

Finally, sista kvällen. Jag vill inte ljuga och säga att jag inte längtar hem! Det gör jag, as hell too!

hhihi, lite kul är det ända, för ner jag skulle skriva min engelskauppsats förut gick det inte sa bra! Höll pa att skriva pa spanska heeeela tiden, men jaja. det blev iaf en halv. Jag har legat och läst heela dagen sen vi kom hem fran skolan, skönt att slappna av, men skulle nog ha sovit lite ist, hehe.

Klockan nio ska vi till en resturang och eta och sen ska vi pa fest pa stranden och vidare till ett discotek eller ngt. hoppas att det bli lyckat och att vi mar nagolunda imorrrn, hehhe. vi som ska flyga hem och allt. men det er inte forens pa kvellen, sa man hinner la aterhemta sig. ska till playan imorrn iaf. gott det!

ska venta pa  att Roger er klar i duschen, sa ska jag skolja av mig och sen gora mig fin. smink ni vet? jag vet knappt vad det er efter denna vecka, hehe. kommer bara ihag vad mascara er, ihihih. nejra. er rod i fejjan, och angrar att jag inte solade idag. men orkade inte vara i solen om vi ska va ute ikvall till typ tre, jag som er van att sova vid halv elva elva.


ursekta mig daliga svenska, men det blir saa. hejda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0