Thursday I don't care about, it's friday - I'm in love

Wihoo. Lillördag idag. Imorgon är det torsdag och har en massa sega lekioner med sig. Vad sägs om matte, engelska, psykologi, filosofii. Och ingen sötMartin i skolan heller... Det enda bra är att jag har träning på morgonen, lööööv it!

Men sen är det fredag, vilket betyder sovmorgon, samhäll, hål, spanska, Mârteeeen!
Jag vill ner och kolla, men jag vet liksom inte med veeem. Slutar halv ett, så det har väl inte ens startat for real då. Men jaja, får väl flörta med någon som vill ner och köpa Hammarbys hemkokta karameller. MUUUMS! Sen ska jag vänta på min sötnöt, och jaaaaaa. Jag vet inte riktigt sen hur jag ska göra. Men Martin till Charlotte och Kimberly eller till Therese och träffa alla min kompisar. Det är lättast att gå hem från Therese... Jaja, det är mârten iaf!

Nu ska jag göra något, ska träna om  50 min.


FUCK YOU AND YOU AND YOU AND YOU AND YOU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0