Kryckfia

Vi vann matchen, tydligen.
Själv spenderade jag andra halvlek på akuten.

Jag lyckades med bedriften att trampa snett. Det knakade i foten, och det gjorde så O N T.
Det går inte att beskriva smärtan, det gjorde så ont att jag ville spy.
Fick hoppa av planen och massa bandage och en kylpåse kom på foten. Smärtan ville inte avta. Så det fick bli en tripp till akuten.

Efter att vänta ett litet tag fick jag åka till röntgen och röntga min fot.

Som tur var var det inget benbrott, utan en stukning. Så nu har jag kryckor. Det kommer förhoppningsvis gå över om någon vecka!


Kommentarer
Postat av: Julia

Känner igen det där! På midsommaren så tyckte jag att det var en skitbra idé att hoppa häck med alkohol i kroppen. Slutade med att jag gick hem... tog en och en halv timme, brukar ta 20 min annars. Akuten dagen efter, REJÄL stukning. Btw, se till att rehabilitera med en gång, jag är fortfarande inte bra i foten och det var ändå ett par månader sen jag stukade den nu.



JAG VILL OCKSÅ SPELA HANDBOLL MED ER!

2010-09-22 @ 20:22:38
URL: http://juliaasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0