Hjälpreda

Om jag fick bestämma, och kunna trolla typ. Då skulle jag bestämma att jag hade en liten tomte som tog mina lortkläder till källren, tvättade dem. Sen vek han ihop dem och la dem i gardebroben igen. Va mycket lättare mitt liv skulle bli då! Det skulle vara mycket renare på mitt rum, det kan jag lova! Haha.

Som det är nu är min fotölj överfylld med kläder. Och alla ska in i garderoben. Sen har jag lite på golvet också, tråkigt! Men ska försöka få in dem nu. Sen ska jag plugga, som jag sa förut. Typ, engelska. Och spanska, och svenska... Eller vänta, jag har inte med spanskan hem! Suck.. Men det får bli svenska och engelska i alla fall.
 OCH IDROTTSPSYKOLOGISAKEN! Just det, den ska jag göra också. Nu, sätt igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0