Bloggar'n


bilder kan inte alltid bli fina

Märkte att mitt förra inlägg blev en enda gojja? Men det var så att jag skulle skriva ett långt och fint inlägg, men neeej. Då skrev Hannisen att jag skulle gå till Emmelie, som vi skulle åka med till skolan. Så det blev inget bra inlägg. Inte alls!

Men nu kan jag skriva ett.
Jag vet att jag sa att jag skulle ge ett martens inlägg, men jag orkar seriiöst inte. Inte just nu, kanske kommer senare, med bara bilder. Annars kan ni alltid kolla på facebook, nivet. Det mesta händer där.

Imorgon är jag ledig, så jag ska vara med min sjuka pojkvän. Stackaren är förkyld. Hoppas att han blir frisk snaart! ♥

Senare blir det IDOL, och jag har varit en bra bloggare just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0