22.24

Min blogg är verkligen konstig. Jag har gamla kommentarer som jag inte ens sett att jag har fått? Kneeepigt. Och nu är det för sent för att svara, dumtdumt. Men så ni vet, får ni inte svar, så är det bara att jag inte ser att jag har fått. Men får bli flitigare att kolla på den knappen där det står "kommentarer". Förlitar mig på att det ska synas dirr jag loggar in, men icke!

Min fot är härlig nu för tiden också!
Den är svart, och lite blå, och lila. LOVE IT! Kan ju snart starta en färgkollektion eller något!
Och jag var mycket aktiv på träningen. Jobbade på att klara att stå på ett ben, det ni! Men hoppas att jag kan vara med på fysen till veckan. Annars kommer jag gå under. Jag lovar. Klarar inte en vecka utan träning allltså. Kommer bli hyperaktiv och alldeles gaaleen. Stackars Martin... ♥


Nu ska jag hoppa i sängen, har sovmorgon till 10.35 imorgon (ja, vi har flyttat lektionen 5 min). UNDERBAART! Ska gå upp halv nio och duscha, mmmm. Länge sen jag gjorde det innan skolan. Har liksom inte lust till att göra det när man måste gå upp kvart över sex för att göra det. Och min söta farbror Ulf hämtar stackars mig, så jag kommer till skolan också. Snääällt.


Nej, ska väl sluta skriva nu. Fast fingrarna bara rinner över tangentbordet. Som ni kanske märker.



You make my heart go boom-boom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0