17.43

Har fortfarande inte fått tummen ur och laddat in bilder från marten, men det kommer.

Idag var det skolan som sagt. Och det var helt okej. Film på spanskan, samhällen vet jag inte, men det var slappt. Go lunch och matten är en-KEL. (hehe, nu kommer de i min klass tycka att jag är knäpp, men det är faktiskt ganska lätt) Träningen idag var väl ändå slappast.
Vi hade kultelnik. (alltså, tekniken hur man stöter kula) sen hade vi lite diskus.
Det är så att det ska vara castorama till veckan, och för att få bra resultat ska man träna alla grenar. Så på onsdag är det spjut och slägga som gäller! Det ska bli kul att seee.

Nu ska jag tagga för träning om 45 minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0