Psyk - klart!

Jag är i princip klar med den första uppgiften vi har i psykologi, och jag måste erkänna att jag känner mig oerhört duktig. Eftersom jag började med den igår, och är klar idag. 2.5 A4 på datorn blev det ungefär. Men jag är inte helt klar än, eftersom jag ska låta det ligga ett tag nu, och läsa sidorna och kolla igenom det en gång till. Och kanske kolla med någon kompis som det är ytterligare något som jag ska lägga till.
Imorgon börjar vi med den andra, men då fick vi börja i skolan. Så ska göra det och sedan fortsätta hemma. Himmel vad jag känner mig duktig idag! Nu är det bara spanskaglosor som jag känner att jag måste göra innan jag tar lov. Men de kan jag lära mig imorgon (har inte ens tagit med dem hem, hehe). Ja, nu ska jag kolla på en film tror jag. Är helt slut i huvudet av allt skrivande, och tänkade och allt. Ni kanske märker att jag skriver lite mer än jag har gjort de senaste inläggen? Det är bara för att jag är inne i att skriva vad jag tänker på och att skriva mycket och flytande. Men nu ska jag sluta innan jag diktar ihop en bok om allt och ingenting.

Tjoflöjt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0