"Lev i tiden - Psykologi för gymnasiet"

Ohja, det är min bok för tefäll. HÄRLIGT! Jag har en inlämningsuppgift i psykologi som ska vara inne v45, men eftersom vi kommer få EN TILL, och har filosofiprov, matte, spanska och samhäll de två veckorna efter lovet så känns det som att det gäller att börja alltså! Jag håller på att lära mig om inlärning för tillfället. Och jag har börjat lite i alla fall. Det är positivt. Ska läsa mer och fråga like kloka folk vad de tror om endel saker. Är inte helt hundra vad tex. Låsa upp dörren med rätt nyckel, spela på spelautomater, tacka för presenteroch gå över gatan torts röd gubbe har för inlärande beteende. Är det någon som det det kan de ju gääärna tala om det för mig!

Annars är det helt okej i skolan för tillfället. Denna vecka har vi inga läxor, so far. Kommer säkert få någon. Fast kom på att vi har en engelskaläxa nu. fuck... Får väl läsa igenom den imorgon. Jaja, vad är en bal på slottet?


Längtar till lovet! Det kommer visserligen bli massa plugg, men sovmorgon varje dag ♥. Sen ska jag och älsklingen ta en tripp till Karlstad, festa lite och bara dundermegamysa! Är ett välbehövligt lov! Efter det är det två tuffa veckor med pluggpluggplugg & massa prov och dylik. Sen kommer 3 resursdagar och ett nytt schema börjar torsdag&fredag. Och det är de dagarna som är slappast, så det kommer bli lätt som en plätt. Lediga måndagen efter det eftersom det är öppethus. NICE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0