Kurs

Det var domarutbildning igår, och det var väl lite segt. Men ja, det gick. Eller egentligen var det inte en domarutbildning, utan de gick igenom nya regler som kommit inför säsongen.

De sa att det skulle hålla på till 22.00, men så blev inte faller. 20.00 var vi klara, och 8 ungdomar från Torsby var fast utanför stan och hade ingen aning om hur vi skulle finna centrum. Tror att det var Herrhagen som vi befann oss på. Men vi traskade och frågade efter vägen. Bla. i en spelbuktik och de som gick på gatan. Tillslut såg jag Löfbergs Lila skrapan, och därifrån visste jag var man skulle gå. GREAT! Fast hade vi fortsatt så som Emma sa så skulle vi också kommit till stan, så det kvittade.

Skjutsen kom 21.30 och innan dess hade vi tagit oss mat på donken. Fast jag drack en milkshake för jag var inte hungrig. Vi var hemma runt elva, och då däckade jag i min säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0