Thats allright

because I love the way you lie.

 

Jag har pluggat sen jag kom hem nu, ifrånsett när jag åt då såklart. Först blev det genomgång av matten och sen skrev jag psykologi. Detta provet kommer verkligen blir SVÅRT! Usch, jag gillar det inte. Hoppas att mina uppsatser kan kompensera upp ett (två?) dåliga prov... Tror dock inte det. Dumtdumt. Min hjärna vill inte ta in sådant som psykiska sjukdomar, behandlingsbetoder, neuroser, psykoser och skit... Men det är så. Jag får tviiinga in kunskapen.

Nu ska jag träna om en timma, hoppas att min handled håller som jag vill, och inte som den själv vill! Har haft ont sen i torsdags då vi spelade volleyboll på ind.valet, specialidrotten.

Men jag ska chilla, för det har jag gjort mmig förtjänt av, tycker jag. Imorgon taggar jag för matteprov för på morgonen, och sen ska jag ta varje tillfälle jag får att läsa psykologi! Blir förmodligen Sunne efter träningen imorgon, alltså med 19.00 tåget. MYS! Ska dock plugga, men får i alla fall sova som en stock!

hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0