Resurs

Vi har resursdagar nu, tre stycken.

Igår skrev jag prov, var till sjukhuset och sen till Maja.
Idag har jag städat, sovit, läst, sett på tv och nästan gjort klart historian. Hade hoppas på att Martin skulle komma idag, men icke.
Imorgon ska jag passa Emilia, som är sjuk. Ska försöka göra lite läxor, så sätter henne vid datan eller vid en film. Då blir det inga problem att hålla henne sysselsatt.

Ska snart iväg på träning, fyra till sex. Sen ska jag hem och duscha, och fundera på en bokrecention. Det ska vara inne innan jul också, men det kommer gå fint. Har precis läst ut en, och har två kvar som jag kan läsa. Så det kommer bli lite att välja om.

Nu ska jag byta om och få med mig pappa till Frykenskolan, där träningen äger rum.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0