Lasange

Jag har precis lagat lasange, och den är i ugnen just nu. Mumsigt. Men måste säga att jag är helt koko i huvudet nu för tiden, hehe. Jag är helt borta...  Men så kan det va. Är klar med den nu i alla fall!
Nästan så man kan titulera sig som världens bästa dotter, mohii.

Diskade och fick vatten över hela foten, det blev en sim-fot. HAHA! Roliga jag!

Njet.

Har faktiskt pluggat idag också, skrev 4½ A4 på två frågor på psykologin! Bara en fråga kvar. GÖÖÖNN! Nu ska jag äta när det är klart, sen ska jag duscha, ner till Toria och köpa lite chokololadee. Sen blir det att vänta på älskling. Bio klockan fem! I rymden finns inga känslor, hoppas den är värd! Mamma har sett den och sa att den är bra, så hoppas så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0