kkkkkkkall-t

Martin kom en sväng förut innan han drog till Arvika för att skjutsa några supsuga pojkar, hehe. Åkte med han ner till Toria för att inhandla gura, paprika och dipp. Var sjuuukt trött på min godispåse! Eftersom han skulle åka direkt fick jag gå hem, och det är inte så långt. 880 meter enligt Eniro!



Men det var kallt, blött, snöblandat från himlen och jag var sååååå kissnödig!!! Det kändes som en evighet verkligen...

Men jag kom hem, fick mina grönsaker och dipp. Sen myste jag ner mig framför en film! Nu ska jag snart gå och lägga mig, Martin kommer väl och stör mig vid fem någon gång. TRO INTE ATT DU KOMMER FÅ NÅGOT TÄCKE BARA!!


Night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0