I can't really tell you how it is


Sommarsommarsommar.

Jag vill ha sommar!
Sol, värme, bruna ben, shorts, linne, klänning, aldrig riktigt mörkt, bada, gå osminkad, foppatofflor, lata dagar, road trips, grillkvällar, fest, jobb och pengar.

Jag längtar efter sommaren. Jag är inte en vintermänniska. Jag har inga kläder i min garderob som passar till vinter och höst och mörkt. Jag vill inte ha det. Jag fryser så lätt, så det är inte kul med vinter och massa minusgrader.

Jag längtar till sommaren 2011. Mitt sista sommarlov dock, men jag får köööörkort då! Jag är 18 och kan festa på krogen, jag behöver inte känna mig liten.

Jag vill ha sommar, det var nog det jag ville säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0