Hang with me

Hur bor du: I ett rött litet hus med mamma, pappa och syster.
Brukar du komma i tid: Jag är oftast i tid i alla fall
Hur lång är du: det står 161 cm på mitt pass, så jag ÄÄÄR så lång! (martin!)
Kan du laga mat: klart jag kan, när jag vill se.
Vad jobbar du med/pluggar du: pluggar på samhällsprogrammet inriktning samhäll
Vad har du på dig just nu: trosor och en morgonrock
Har du någon fobi: njaee, gillar inte direkt snor å blod å spott osv. men njaee
Hade du en bra kväll igår: nej.
Vilket är ditt senaste inköp: ööh.... inköp och inköp, jag klippte och slingade håret förra veckan
Din favoritdryck på morgonen: mjööölk!
Var fick du dina senaste pengar ifrån: studiebidraget
Har du sovit i din egen säng inatt: neeeepp, sov breve syrran.
Vad hade du sönder senast: HAAH! min tavla jag hade över sängen. glaset kraschade halv ett på natten, lyckat!
Vem snackade du med senast: syster
Varm favoritdricka: oböy
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: cider
När gjorde du senast något riktigt dumt: Jag gör aldrig något dumt
Saknar du någon just nu: det får vi hoppas
Vad ska man göra för att få dig irriterad: man gör tvärt emot vad jag vill.
Någon jag stör mig på: Finns en och annan
Intressen: trääna, pussas, vara med kompiar, pussas och pussas lite mer.
senaste person du kramade: älsklingen
Senaste person du ringde: mammsen
Senaste person som ringde dig: mammsen
Vad drack du senast: mjölk
Vill du ha barn: jarå
Längtar du till din nästa födelsedag: OM JAG GÖR! 18 HERE I COME!
Har rakat dina ben någon gång: Haha, jaa!
Är du sugen på något nu: jajamen
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: -84945 ( 0 )
Använder du hudkräm: yees
Attraheras du av män med skägg: mjaee, de kan ha på hakan, men musch går fetbort (tänk på tjejer med torra läppar, NONO!)
Micro-pop eller poppa själv: poppasjälver
Brukar du baka: när jag känner för det
Röstade du i det senaste valet: vissa är inte 18...
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: jajamen
Vilken låt lyssnade du senast på: något på radion
Har någon annan sovit i din säng inatt: neej..........
Vad tycker du är äckligt: äckliga saker? blod, snor, spyor, spott
Har du pengar på mobilen: yeah 58.45 kronor.



Jag har tråkigt...


godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0