22.08

Hola chicos y chicas.
Cómo estás?¨

Nejda, ska skriva så att alla som inte läst spanska också förstår.
Har sett på Körslaget, Hjallen var med. Rongedal var inte först, men inte sist heller. Det är bra. Hehe.
Idag har jag varit hos Martin. Och vi har inte gjort så mycket alls, hehe. Ute lite, sett på tv, spelat kort och spelat något ord/bokstavsspel. Nej, inte Alfapet.

Åkte hem med en minibuss, eftersom tågen inte går på Fyksdalsbanan mellan Sunne och Torsby pga. tjällossningen. Det gick det med.

Nu ska jag lägga mig och läsa lite, tagga match imorgon!

Och juste. Vi vann igåår med 20 mål. Jag gjorde två, varav ett på straff!!!!!!!!11111
Det ni, hehe. Det var länge sen jag fick lägga en straff. Trewligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0