22.00

Nu är det tv4 nyheterna på TV. Det är inte så intressant, jag orkar inte hänga med i världen. Det är hemskt allt som händer där ute! Usch. Fast min samhällslärare skulle inte bli så glad om hon finge se vad jag har skrivit. Vi ska se på nyheterna, enlight henne, för att vara riktiga samhällsvetare.

Imorgon har jag två lektioner, som jag tror att jag redan har nämnt. Men jag var inte så pigg på att skriva just då, men nu är jag!
Eftersom våran älskade svenska och historia lärare Bengt är i Karlstad när en annan lärare ska avlägga sin doktorering, eller vad det heter, så har vi ingen svenska eller historia imorgon. Det skulle innebära att vi hade idrott på morgonen och sen fick vi vänta tills klockan var ett på matte och spanska, inte kul! Så vi frågade Lenne om vi fick jobba in matten, men han hade massa lektioner hela dagen, så vi ska ha den på onsdag, när vi inte har naturkunskap. Sen var det bara spanskan kvar, den ska vi ha lektion två imorgon, efter idrotten. Så jag har endast två lektioner imorgon, och de är dirr på morgonen. Lovely!

Sen ska jag sitta och arbeta lite i skolan, sen käka. Åker nog hem ett tag, för att sedan hämta Martin vid fyra, då han slutar. Sen ska vi hem och äta, mysa. Har match vid halv åtta, så vid halv sju ska jag på samling. Efter matchen blir det mys med hemmagjord pizza och kanske chips, om vi orkar. Hehe.

Men nu ska jag låta er vila ögonen efter mitt skrivande, så ska jag göra mig klar för att SOVA!

Längtar efter att få sova lääänge. Men det får jag inte göra förens på måndag, då min sovmorgon är lång. Eller ja, tre timmar i alla fall.

PUSS PÅ ER ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0