21.20

Hola chicos y chicas.
Idag har det varit en bra dag.
Först vaknade jag upp brevid världens sötaste människa - min egna Martin. Tiih.
Vi gick upp och insåg att det inte var någon idé att äta frukost. Så ja, vi åt mat istället. Tillbringade en tid med att lösa soduku. Eller hur det stavas, hehe!
Sen så la vi oss i sängen, där vi såg på femmilen. Fast jag sov en del av tiden, hehe. Men det kan vaaara så.
Efter det bestämde vi oss för att åka till Sunne med Martin, hehe. Väl där nere blev det att mamma och pappa träffade hans föräldrar för första gången, piiinsamt. Men efter ett tag var det inte det, såklart.
Sen bar det av ner till Lysvik, eller upp blir det. Där så lekte jag väl lite med Emilia och Markus.
Nu är jag hemma och det är melodifestivalen på tv. Så ska se klart på det. Medan jag och Martin skriver sms om det.


Ha det underbart, puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0