19.04

Hmm, det är hemskt vad tiden går fooort. Alldeles för fort.
Det är onsdag kväll, och det betyder torsdagfredaglördagsöndag. Fyra, dagar kvar till skolan. Jag gillar det inte!
Men imorgon är det matte som gäller, och städa mitt rum. Det ser fakstiskt inte så fint ut... Sen ska jag planera lite inför vad jag ska ha med till Martin.

Eftersom vi ska till Karlstad på fredag, och jag ska stanna efter så måste jag ha med mig kläder ifall vi ska till Bjälverud på partaj på lördag. Saken är den att jag inte orkar att bära på en väska i Karlstad, och då menar jag inte en söt liten handväska, utan en bag. Antingen får jag ge den till Martins pappa på station i Sunne, eller så får jag lägga den i ett skåp i Karlstad. Hmpf, inte lätt detta.

Imorgon är det äntligen dax för Sveriges värsta bilförare igen! WIHOOO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0