18.58

Hejsan, sitter hos Maja och pluggar, eller ja, just nu pluggar jag inte. Jag skriver ett inlägg till er söta läsare. Hehe.
Vi har pluggat på samhällen, men ska läsa lite mer snart. Sen har vi gjort spanskan som vi har tills på måndag, nice!" Betyder inget plugg under helgen. Det enda som vi har är lite annan spanska, men den ska man väl fixa ändå. Eller?
Det är inte så mycket, färger, kläder, llevar-verbet, perfekt. Ja, typ det.

I skolan idag var det väl som vanligt. Samma (tråkiga) lektioner.
Svenska på morgonen, följt av geografi, tidig lunch med samhäll i hälarna. Matte och historia avslutar den sega dagen, för mig. Men för de som läser steg ett i språk avslutas den vid fyra med - språk! Hehe, konstigt va?

Usch, dethära med prov, jag är såå nervös innan provet, och efter känns det som att allt gick åt skooogen. Men så är det såklart inte oftast, oftast alltså! Hoppas att detta kommer gå lika bra som de föregående, eftersom samhäll är något som jag förstår, tillskillnad från språk. Tex, spanska. (Språk är inte min begåvning i livet)

Nu ska jag hitta på något roligt, som tex samhäll. JIHOO!

C'ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0