12.37

I only wanna be with you. ♥


Godmorgon!
Solen lyser utanför mitt fönster, underbart! Men jag måste först och främst städa och plugga matte idag, hur tråkigt är inte det? Fann dammråttor som kunde äta upp mig under sängen tror jag... Haha. Så ja, dammsugaren måååste fram. Men med lite musik kan det inte gå sämst i alla fall.

Min ring är äntligen tillbaka efter lagningen. Den är skiinande ren. Men nu har jag lagt ut över 300 på att laga den, och den kostade bara en 100 lapp. Men så är det med saker som man älskar. Har haft ringen där på fingret sen julen 2007. (Med undantag när jag tappade bort den en vinter.)

Nu är det snart mat, fisk! Mummms.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0