Dagens sista minut

Min klocka är 23.59, men kommer nog vara över 00.00 när jag är klar med detta första inlägg idag.
Martin skrev det precis nu innan han gick, (00.00) och då var jag väl tvungen att göra det då.
Idag har jag varit i skolan.
Vi började med spanska, där vi hade pratövningar. Det gick väl okej, känner mig ringrostig, men det kommer gå bättre och bättre. Sen var det svenska, fick tillbaka svenskauppsatsen, mvg. Men jag hade skrivit sträcken!!! HUR KAN JAG SKRIVA STRÄCKEN! DET SKA INTE VA ETT Ä DÄR. Ohmy, där blev jag fundersam hur jag stavade. Menmen. Det var bra i alla fall. Bengan gillade det.
På historian kom syo-Olle och pratade om de dära individuella valen och inriktning, men blev inte helt hundra, så snackade med rektorn. Kom i alla fall fram till hur jag ska välja.
SPSP, och valbara kurser blir idrott B, geografi B, matte C samt engelska C. Och ind. val blir nog fotografisk bild och sen företagsekonomi. Det ska nog bli bra, måste kolla upp andra handsvalet bara. I trean vet jag inte vad för 100 poängskurs jag ska ta, men det kommer väl i framtiden. Vet att jag ska läsa rättskunskap iaf!

Nu ska jag borsta tänderna och krypa till kojs. Imorgon måste jag gå upp runt halv tio, för halv elva ska jag vara i hallen och döma handboll. Jag och Emelie ska väl "lära" två 95pojkar lite. Eftersom det är flickor 99 så kommer det inte vara så svårt. Det blir mycket dubbelstuds och steg. Så inte så mycket närkamper så man måste dra det gula eller tvåmiuter. Det hatar jag verkligen, för det är så svårt att veta när man ska göra vad. Men det kommer med framtiden. Får pengar iaf! Det är alltid bra! Och najs sen när man får dem.


Vill avsluta detta inlägg med att jag har världens bästa Martin, Emelie och Maja vid min sida. Never without! ♥

Kommentarer
Postat av: gissssssa :)

never <3 :)

2010-01-16 @ 12:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0