23.30

I snart 24 timmar har det nya årit varit. Och det har hitills varit superduper!
Jag har inga kort från kvällen, men har på mig och min sötnos från när´jag gjorde mig iordning och idag.


För att få min frisyr krävdet detta

sötnosen gjorde sådär undertiden (datan alltså)

Såblevdet

sen pussades vi lite

sen sminkade jag mig och sådär.

martin tog en massa kort på mig, och jag hade vita tubsockor

mamma tog kort på oss innan vi åkte, puss!

(här ska det vara en massa bilder från Björkhälla)


vaknar man med DET håret undrar man vad man gjort, hehe.


sen var det byebye pepparkakshus

PANG! BOOM! det flög åt alla håll! HAHA!

sista bilden, på den finaste människan jag vet.
Min Martin  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0