15.08

Nu ska jag snart packa det jag ska ha med till Sunne. Inte så mycket hoppas jag på. För det är jobbigt. Sen ska jag väl vänta, spela på datorn blir väl. Det är det mesta man gör nu om dagarna. Hemma finns det inget att göra, ingen kompis hör av sig, Martin är hemma. Tråkigt är det. Datorn, TV, handboll och läxor. Hey! Jag har ett roligt liv.. Se det ironiska. Men det är skönt att bara ha slappdagar hemma, då man gör precis ingenting. Men oftast blir det så att det är datorn som tar över all min tid. Med facebook och bloggar och bdb. Spel och musik. Det är konstigt att något sådant är något man har svårt att leva utan. Jag menar, jag väljer hellre datorn framför tvn. Men mobilen framför datorn, trorjag. Jag vet inte. Vi har blivit så materiella. Hmpf, nu ska jag nog inte tänka mer. För då blir jag fast här idag, och jag måste packa. Och gå på toa känner jag nu, hehe. För er som ville veta alltså. Men vi kommer väl höras någon gång innan onsdagen. Då jag förmodligen åker hem, spelar match och sedan landar på rumpan i sängen.

Men ní får ha det allesammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0